Daj się porwać Serenadzie - wygrywaj nagrody

07.05.2014

Z początkiem maja Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek rozpoczęła nowy konkurs promujący sery marki Serenada, o tajemniczym tytule „Seryjny Porywacz“. Co tydzień uczestnicy mają szansę wygrać tablety, a w finale – sześć wycieczek zagranicznych i samochód Mitsubishi Space Star.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy pomóc „Rodzinie Serenado“ znaleźć sery, które porwał „SERyjny Porywacz“ i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: „W jakim charakterystycznym dla tego państwa miejscu mógł je ukryć i dlaczego. Dział Marketingu zaprojektował mechanizm konkursu ściśle powiązany z zakupem serów Serenada. Oprócz atrakcyjnych nagród i zabawy, ważne jest łączenie działań z zachętą do zakupu produktu. Dlatego, aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić sery Serenada i zachować paragon.
Wszystko to, na specjalnie zaprojektowanej stronie www.seryjnyporywacz.pl wspieranej przez fanpage marki na portalu Facebook.

- W wiosennej kampanii Serenady postawiliśmy na konkurs, którego interaktywna formuła ma na celu zaangażowanie konsumentów do wspólnej zabawy wokół marki – mówi Andrzej Grochoła, opiekun marki Serenada – Dla tych, którzy się do nas przyłączą, przygotowaliśmy mnóstwo „kryminalnych“ zagadek do rozwikłania. Zostawione przez „SERyjnego porywacza“ ślady i kolejno pojawiające się wskazówki, doprowadzą konsumentów, nie tylko do rozwikłania zagadki, ale także do nagrody – dodaje.

Konkurs skierowany do konsumentów jest jednym z elementów strategii marketingowej marki Serenada realizowanej w SM Spomlek. Ideą zabawy jest również przekazanie konsumentom, że historia produkcji serów pochodzi z różnych krajów.

Już od maja w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych będą emitowane piętnastosekundowe spoty reklamowe. Intensywne działania promujące konkurs obejmą również internet oraz radio. Przechodniów na ulicach miast do odnalezienia porwanych serów będą zapraszały citylighty.

Kampanie wspierana jest również przez dedykowane materiały POS (m.in. listwy cenowe i woblery umieszczane obok ekspozycji produktów) , prasę branżową oraz akcje w gazetkach sieci handlowych. Kampania potrwa od 5 maja do 15 czerwca 2014 roku.

Komunikację konkursu będzie można zobaczyć:
w telewizji - TVP1, TVP2, Polsat i Polsat 2, ATM, TVN7, Puls, Puls2, TTV, TV4, TVP Info, internecie, na citylightach (rodzaj reklamy ulicznej, umieszczanej w najbardziej uczęszczanych miejscach w 10 największych miastach Polski), a także usłyszeć w radiu.