Kampania skrojona na sery

09.09.2013

„Coś się kroi…” – to hasło, widniejące na setkach billboardów, intrygowało w ubiegłym tygodniu tysiące osób w całej Polsce. Kryjąca się za nim treść nie była jednak trudna do odgadnięcia, ponieważ napis znajdował się na charakterystycznym, żółtym tle z czarnymi, serowymi dziurami.

Tajemnicze hasło było przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Serenada.Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów. Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Wcześniej m.in. powołano do życia Rodzinę Serenado – grupę postaci, która ma kojarzyć się z marką.

Już w najbliższy poniedziałek, 9 września, przedstawimy docelową kreację kampanii, prezentującą pełny wachlarz serów oferowanych pod marką Serenada. Reklama pojawi się na 1250 billboardach, zlokalizowanych przy kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych, a także istotnych miejscach nasilenia ruchu pieszego. Wsparciem dla kampanii outdoorowej będą powierzchnie w prasie branżowej, materiały POS (plakaty, wobblery, listwy cenowe i cenówki) oraz akcje sprzedażowe wspierane przez gazetki i plakaty w ramach danej sieci sklepów. Ponadto, Serenada pojawi się w hipermarketach Real i Tesco na sensomatach (bramkach antykradzieżowych przy wejściach i przy kasach) oraz wiszących reklamach przy produktach na półce – tzw. shelfstoperach. Kampania potrwa do 30 września.

Informację rozszerzoną znajdą Państwo w zakładce Centrum Prasowe