Lato z Serenadą
Zabawa w plażowych miasteczkach Serenady dobiegła końca. W tym roku zagościliśmy w pięciu nadmorskich miejscowościach. Na plażach w Łebie, Ustce, Kołobrzegu, Międzyzdrojach i Świnoujściu Serenadę było widać od czwartku do niedzieli w kolejnych tygodniach lipca i sierpnia.
Celem eventu było budowanie świadomości oraz lojalności wobec marki Serenada. Szczególnie ważne jest zachęcenie dzieci do poznania świata marki, co przekłada się w przyszłości na decyzje zakupowe zarówno pociech, jak ich rodziców.
Wszystkie zabawy były prowadzone przez profesjonalnych animatorów. Najbardziej oblegane były zajęcia z zumby. Kolejki ustawiały się także do atrakcji, takich jak: serowe kręgle, mini golf czy rzut piłeczką do celu. W konkursach, jak skoki w workach i biegi na czas, brały udział całe rodziny w wieku od 3 do 70 lat! Plaża świeciła od naszych żółtych gadżetów, gdyż wszyscy uczestnicy konkursów dostali Serenadowe upominki. Zabawom na plaży towarzyszył konkurs rzeźbienia w piasku „Zamkowe lato z Serenadą”, a zdjęcia umieszczano w aplikacji konkursowej na Facebook’u. Po zakończeniu wszystkich eventów można było głosować na fotografie, a nagrodzeni zostali zarówno autorzy rzeźb, jak i najaktywniejsi uczestnicy głosowania.
Zabawa była wyjątkowo udana, o czym świadczy fakt, że po każdym evencie otrzymywaliśmy podziękowania mailowe, a nawet laurki! Uczestnicy chwalili sobie wspaniałą zabawę oraz różnorodność aktywności w miasteczku Serenada. Poniżej prezentujemy przykładowe podziękowanie w formie plakatu, którą przekazały nam po wakacjach dzieciaki. Tak zaangażowanych ambasadorów marki przeciąga Serenada.