Marka Serenada zdobywcą nagrody Laur Konsumenta w kategorii "Odkrycie Roku"
„Serenada” – marka serów śniadaniowych wprowadzona do sklepów na początku 2010 roku przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek z Radzynia Podlaskiego, zyskała uznanie konsumentów i umocniła swoją pozycję na rynku.
Nowa marka serów żółtych „Serenada” dołączyła do grona laureatów tegorocznego ogólnopolskiego konkursu „Laur Konsumenta” organizowanego przez Grupę Media Partner. W wielu kategoriach każdego roku wyłaniane są najlepsze i najpopularniejsze zdaniem konsumentów marki, produkty i usługi. Dzięki uznaniu i sympatii klientów” marka Serenada zajęła I miejsce w kategorii „Odkrycie Roku 2010”.
Serenada to marka serów, która zdobyła uznanie klientów nie tylko wyjątkowym smakiem ośmiu różnych produktów, lecz również odważnym i zaskakującym opakowaniem, wyróżniającym się spośród konkurencji. SM Spomlek, jako pierwsza polska mleczarnia, zdecydowała się uporządkować portfolio swoich produktów, poprzez wprowadzenie osobnych marek serowych.
– Cieszą nas kolejne głosy naszych klientów potwierdzające słuszność naszej strategii marketingowej. Potwierdzają one, iż nowatorski i odważny projekt wprowadzenia osobnej marki serowej o zauważalnych, kolorowych opakowaniach, okazał się skuteczny. Mieliśmy rację twierdząc, iż klienci bardzo świadomie podchodzą do kwestii wyboru artykułów spożywczych a ich głównym kryterium wyboru jest jakość. Decydując się na produkty marki „Serenada” klienci oczekują stale najwyższej jakości i niezmiennego smaku – powiedział Rafał Wawrzyniak, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży SM Spomlek.
Serenada to osiem popularnych serów śniadaniowych m.in. Radamer, Babuni, Gouda i Salami, które w zupełnie nowej, wesołej i optymistycznej odsłonie śmiało wkroczyły do codziennego menu Polaków. Produkowane według tradycyjnych receptur i z najlepszej jakości mleka spełniają wymogi dobrego i energetycznego śniadania.
Wprowadzenie na rynek „Serenady” było pierwszym etapem porządkowania portfolio serów oferowanych przez SM Spomlek. W najbliższym czasie Spółdzielnia wprowadzi na rynek markę w kategorii premium, dedykowaną najbardziej wymagającym klientom.
Laureatami tej prestiżowej nagrody w poprzednich latach były m.in. firmy Nokia, BEKO, Śnieżka S.A., Apteki Świat Zdrowia, AutoMapa, HP czy LG.