Nagrody dla Handlowców windują sprzedaż

10.02.2011

Trwa promocja sprzedaży serów Serenada i Old Poland, skierowana do detalistów.

Przedstawiciele sklepów, zamawiający produkty tych marek, będą mieli okazję odebrać wyjątkowe nagrody, pochodzące z limitowanych serii.

Dział Marketingu SM Spomlek przygotował akcję marketingową, mającą na celu wzrost sprzedaży w kanale detalicznym. Promocja obejmuje: markę serów szlachetnych Old Poland oraz markę najpopularniejszych serów - Serenada. Handlowcy, zamawiający artykuły z obu linii produktowych będą nagradzani podarunkami, które najlepiej oddają ich charakter. Old Poland towarzyszą eleganckie zestawy: kieliszki do wina, efektowne deski z kloszem, służące do podawania i przechowywania serów oraz bony do perfumerii Sephora. Serenadzie natomiast akompaniują zestawy kuchenne, śniadaniowe oraz budziki.

„Tego typu promocje bezpośrednio wpływają na sprzedaż, o czym regularnie się przekonujemy podejmując podobne akcje. Korzyści dla spółdzielni widać zarówno w wynikach sprzedaży, jak i w postrzeganiu firmy przez klientów, o czym donoszą nam przedstawiciele handlowi. Wierzymy, że również tym razem nasza oferta okaże się dużym sukcesem.” - mówi Monika Żukowska, dyrektor ds. PR i Aliansów Strategicznych.

W zeszłym roku marketingowcy SM Spomlek przygotowali dla sprzedawców podobną promocję pod hasłem „Back to school”, która spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem i szerokim odzewem ze strony odbiorców.

Promocja trwa do 27 lutego. Aby otrzymać nagrody, wystarczy zamówić już 16 kg sera marki Old Poland lub 20 kg sera Serenada.