Old Poland wchodzi na polski rynek serów szlachetnych

12.05.2010

Prace nad wprowadzaniem na rynek nowej linii serów Old Poland ruszyły. Sukcesywnie nasze produkty trafiają na sklepowe półki. Mamy już pierwsze sygnały, że jest to strzał w dziesiątkę.

Bursztyn, Rubin, Grand Radamer i Grand Gouda to nasze Wielkie Polskie Sery. Wykwintne i dobrze oceniane przez koneserów. Skierowane do wymagających konsumentów, których upodobania kulinarne skupiają się na wyrafinowanych i wysokogatunkowych serach. Old Poland to sery szlachetne, z tak zwanej „górnej półki”, dlatego wszelkie działania sprzedażowe i marketingowe kierowane są do precyzyjnie wyodrębnionej grupy konsumentów. W odróżnieniu od naszej drugiej linii popularnych serów śniadaniowych „Serenada”, Old Poland są skierowane do osób traktujących ser jako rarytas, ceniących wysublimowany smak, zapach i sposób podania.

Wraz z produkcją serów Old Poland rozpoczęła się akcja marketingowa, której zadaniem jest wsparcie sprzedażowe wyprodukowanych przez nas serów. Wieloletnie doświadczenie naszych serowarów, ponad stu letnia historia, tradycyjne receptury i wysokiej jakości surowce to zalety, o których chcemy głośno mówić, by zwiększać obroty handlowe. Jako pierwsi również wprowadzamy na rynek sery szlachetne, przecieramy szlaki i budujemy w Polsce kulturę spożywania serów, dzięki temu zyskujemy przewagę w stosunku do konkurentów.

Sery Old Poland zaciekawiły rynek 

Pierwsze kroki związane z pozycjonowaniem marki Old Poland to stworzenie odpowiedniego opakowania, stosownych materiałów reklamowych i precyzyjne dobranie nośników przekazu.

O naszych serach konsumenci nie tylko dowiedzą się z broszur i strony internetowej ale także z prasy o tematyce kulinarnej, programów telewizyjnych, wydarzeń towarzyskich oraz imprez wspieranych przez SM Spomlek. Działania te mają na celu skuteczne dotarcie do świadomości klientów i pokazanie, że polskie sery z Radzynia Podlaskiego śmiało konkurują z zagranicznymi wyrobami. Tradycja, oryginalne receptury, umiejętności i naturalne surowce to walory serów Old Poland, dlatego chcemy by zadomowiły się w polskich domach, gościły na tak zwanych deskach serów w towarzystwie dobrych win oraz egzotycznych dodatków. - Dotychczasowe spotkania z przedstawicielami handlu, znawcami kuchni i mediami pokazały, że nasz kierunek jest właściwy. Sery Old Poland zaciekawiły rynek i spotkały się z przychylnymi opiniami i recenzjami. Naszą promocję chcemy prowadzić na najwyższym poziomie. Do tej pory na polskim rynku nie istniały inne rodzime sery mogące konkurować z jakością i walorami smakowo - sensorycznymi serów Old Poland. Dlatego też przed nami trudne zadanie budowania w Polsce kultury spożywania serów szlachetnych - mówi Rafał Wawrzyniak, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Sery, które nie mają sobie równych

Silna pozycja SM Spomlek na rynku serów umożliwia nam zapowiadaną wcześniej zwiększoną aktywność marketingową. Naszym celem jest zdobycie przez sery Old Poland polskiego rynku serów Premium. Silna i stabilna pozycja na rodzimym rynku stwarza bowiem podstawy do ekspansji również na rynkach zagranicznych. W naszej Spółdzielni pracują najlepsi eksperci serowarstwa, którzy według tradycyjnych receptur i z najlepszego mleka tworzą wyjątkowe sery. Nasze zaplecze produkcyjne wyposażone jest w najnowocześniejsze linie technologiczne. Dzięki tym wszystkim czynnikom, sery Old Poland jakościowo nie mają sobie równych. Chcemy ten atut wykorzystać. Wraz z wysokimi standardami  wytwórczymi, analogicznie prowadzona jest kampania reklamowa i komunikacyjna serów Old Poland, nowocześnie i na szeroką skalę tak, byśmy wszyscy odnieśli sukces.