Serenada Gouda "Hitem Handlu"

08.05.2015

Serenada Gouda Plastry 150g zwyciężyła w 14-tej edycji Konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii sery żółte paczkowane. Wybrali go detaliści- czytelnicy magazynu „Handel”.

- Zwycięstwo w konkursie „Hit Handlu” jest dla nas wielkim wyróżnieniem, ponieważ spośród szerokiego wachlarza serów paczkowanych dostępnych na rynku, to właśnie Serenada Gouda trafia w gusta sprzedawców, którzy również są naszymi konsumentami – mówi –Marta Tomaszewska, kierownik marketingu – Dodatkowo detaliści mają duży wpływ na swoich klientów, którzy wybierając ser stają przed dużym wyzwaniem. Lady chłodnicze pełne są produktów, często nie tylko z polskich zakładów mleczarskich, ale coraz częściej zagranicznych, dlatego opinia sprzedawcy bardzo często wpływa na decyzje zakupowe – dodaje Marta Tomaszewska.
Zwycięzców Konkursu „Hit Handlu 2015” wybrali detaliści - czytelnicy „Handlu". W sondzie telefonicznej wskazali oni najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach (jeden ankietowany mógł wskazać produkty w kilku kategoriach). Sonda była przeprowadzona w kwietniu b.r. na próbie ponad 1000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.
Serenada jest pierwszą w Polsce marką dedykowaną wyłącznie serom żółtym. Dzięki swoim niepowtarzalnym opakowaniom wyróżnia się w ladzie i na półce. A to zachęciło konsumentów i sery od Serenady zagościły na stałe na talerzach w Polsce. Dodatkowym atutem marki jest szeroki wachlarz gatunków dostępny w ofercie. Każdy z nich produkowany jest z mleka krowiego wg tradycyjnych receptur serowarskich stosowanych w mleczarni od lat.