Serenada Perłą Rynku FMCG 2011 r.
Marka serów żółtych Serenada zdobyła wyróżnienie: „Perły Rynku FMCG 2011 r.” w kategorii serów twardych i pleśniowych.
Nagroda jest szczególnie cenna i prestiżowa, ponieważ o jej przyznaniu zdecydowali kierownicy sklepów detalicznych i czytelnicy ogólnopolskiego branżowego miesięcznika „Wiadomości Handlowych”. Wyróżnienie zostało wręczone podczas uroczystej gali, 16 czerwca, którą poprowadził znany m.in. z programu ” Kocham Cię Polsko” prezenter Maciej Kurzajewski.
W tegorocznej, piątej już edycji konkursu, o miano "Perły Rynku FMCG 2011" rywalizowało 330 produktów zgłoszonych przez producentów w 60 kategoriach. Nagroda jest potwierdzeniem naszej wysokiej pozycji na rynku spożywczym, uznaniem, jakim cieszymy się wśród kupców i powiększającym się gronem zadowolonych klientów.
Zwycięzcy zostali wyłonieni przez kupców z całej Polski, którzy wypełnili ankietę dołączoną do marcowego wydania "Wiadomości Handlowych", a następnie odesłali ją do niezależnego instytutu GfK Polonia.