Spomlek w kanale HoReCa

04.12.2017

Branża HoReCa dla Spomleku to obszar niezwykle istotny, w którym firma widzi duży potencjał na poziomie produktów premium. W związku z tym mleczarnia podjęła szereg działań, w celu rozwoju tego sektora. Najważniejszym jest współpraca z Jarosławem Walczykiem, Prezesem Fundacji Szefów Kuchni.

- Kulinarne gusta Polaków zmieniają się – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim - Poszukują oni nowych, często wyszukanych i nieodkrytych dotąd smaków. W bardzo szybkim tempie rozwija się również branża HoReCa. Z badań dostępnych na rynku wynika, że ponad połowa naszego społeczeństwa korzysta z usług gastronomicznych, a liczba ta stale rośnie. Wynika to z nowych trendów, przyzwyczajeń i bogacenia się społeczeństwa. Nasze Skarby Serowara – sery ręcznie pielęgnowane, długodojrzewające doskonale komponują się w menu restauracji, dlatego poprzez działania marketingowe staramy się zachęcić szefów kuchni do wprowadzenia do kart dań naszych znakomitych serów – dodaje.

Ser Bursztyn, najdłużej dojrzewający Skarb Serowara jest pozycją często spotykaną w menu restauracyjnym, na deskach serów oferowanych w hotelach. Są to dla Spomleku wyraźne sygnały, że w tym kanale trzeba szukać odbiorców, potencjału na rozwój marki premium.

- Rekomendacje najlepszych kucharzy, ich opinie są dla nas bardzo istotne, dlatego ambasadorem naszej marki Skarby Serowara został Jarosław Walczyk, prezes Fundacji Szefów Kuchni, należący do grona najlepszych mistrzów kulinarnych w kraju – mówi Aneta Mostowiec, Rzecznik Prasowy Spomleku.

Jarosław Walczyk tworzy receptury dla przemysłu spożywczego, udziela konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji, planuje zaplecza kuchenne. Zajmuje się kompleksowym wprowadzaniem produktów na rynek. Zasiada w jury znanych konkursów kulinarnych, bierze czynny udział w rozwijaniu świadomości i wiedzy o branży. Jest również Head Chef Akademii Bocuse d’Or Poland oraz laureatem licznych nagród kulinarnych. Pracował w restauracji Strefa, gdzie otrzymał rekomendacje - dwa symbole sztućców Michelin Guide – Main Cities of Europe 2016.

- Jego doświadczenie, wiedza i kunszt kulinarny pasują do marki Skarby Serowara – tłumaczy Emilia Pożarowszczyk.

Bursztyn, Rubin i Szafir to zdaniem ekspertów najlepsze sery polskie długodojrzewające. Powstają w Radzyniu Podlaskim pod okiem doświadczonych serowarów, według tradycyjnych receptur opracowanych przez 15 laty.   Na szczególną uwagę zasługuje ręczna pielęgnacja oraz czas dojrzewania trwający od trzech do 12 miesięcy. Twórcy radzyńskich serów są przekonani, że Skarby Serowara to kwintesencja smaku, co potwierdzają opinie zadowolonych konsumentów.

- Jesteśmy pewni, że nasze działania zmierzające do rozwoju rynku gastronomii i hotelarstwa już w nadchodzącym roku będą widoczne w HoReCe, a konsumenci w menu wielu dobrych restauracji znajdą nasze Skarby Serowara  – mówi Emilia Pożarowszczyk.