Postępowanie w trybie zapytania ofertowego

18.06.2021

                                                                      

Radzyń Podlaski, 2021-06-18

Spółdzielcza Mleczarnia  „SPOMLEK”

ul. Kleeberga 12
21-300 Radzyń Podlaski, Poland

NIP 5380002604

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania

W dniu 2.08.2021 komisja dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu.

W wyniku upublicznienie zapytania ofertowego została złożona 1 (jedna) oferta:

Nazwa i adres oferenta:      PHIMAR Polska Sp. z o. o. | Stara Iwiczna, ul. Nowa 17 | 05-500 Piaseczno

Cena netto oferty:               1 290 000,00 EUR

Data złożenia oferty:           29.07.2021 r.

Okres gwarancji:                  36 miesięcy

Serwis - bez zatrzymania:   24 h

Serwis - z zatrzymaniem:    8 h

Oferta firmy PHIMAR Polska Sp. z o. o. była poprawna pod względem formalnym i merytorycznym. W wyniku oceny dokonano wyboru PHIMAR Polska Sp. z o. o. na Wykonawcę.

 

 

W związku z realizacją projektu pn. „Zielone Mleko” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania M16 „Współpraca” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK” działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji
i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu:

Innowacyjna Linia technologiczna do produkcji sera o podwyższonych walorach odżywczych – 1 kpl.

Najważniejsze cechy linii technologicznej:

- Zadanie dotyczy pokrycia kompleksowych kosztów związanych z zakupem i instalacją innowacyjnej linii technologicznej do produkcji sera dojrzewającego o podwyższonych walorach odżywczych i obejmuje:

- dostawę i montaż systemu prasy kasetowej typu ‘Kalt’ do sera o wymiarach 500x300x100 mm – 1 kpl, dostosowaną do istniejącego budynku warzelni SM Spomlek oddział w Chojnicach oraz do pojemności kotła serowarskiego

- ilość miejsc do prasowania – 100 szt. eurobloku;

- pomiar pH sera podczas procesu prasowania dedykowany dla SM Spomlek oddział w Chojnicach

- pomiar stopnia koagulacji w kotłach serowarskich dedykowany dla istniejących 4 kotłów serowarskich SM Spomlek oddział w Chojnicach

- prasy wstępnego/końcowego prasowania z kompletem kaset ze stali nierdzewnej dedykowane dla
SM Spomlek oddział w Chojnicach

- układ sterowania dedykowany dla SM Spomlek oddział w Chojnicach

Dzięki zastosowaniu w kotle innowacyjnej sondy do pomiaru stopnia koagulacji chcemy uzyskać powtarzalne sery z każdego waru oraz mniej pyłów, które powodują orzeszynę. Wpłynie to na zwiększenie wykorzystania składników mleka użytego do produkcji sera i ograniczenie ich strat. Odpowiedni załadunek oraz specjalny system prasowania gęstwy uzależniony od tempa wypływu serwatki (ciągły pomiar pH poprzez zastosowanie specjalistycznej sondy spiętej z systemem automatyki) zminimalizuje możliwość niedokwaszenia lub przekwaszenia sera, a tym samym zapobiegnie możliwości  pogorszenia się jego parametrów końcowych. Ograniczenie występowania wad sera przełoży się na optymalizację procesu konfekcji. Specjalistyczna prasa kasetowa powinna zapewnić powtarzalność wagi każdego bloku sera. Program wanny powinien umożliwiać właściwe wypełnienie kaset, ustawienie optymalnego czasu prasowania, ciśnienia, poziomu serwatki, wydajności pompy serwatkowej, podnoszenie pokrywy, natrysku dna prasy itd.

Wibracyjny system opróżniania kaset powinien zapewnić nienaruszanie struktury uformowanego sera (ser nie uszkadza się) oraz zapobiegnie kontaminacji sera powietrzem (ograniczenie ewentualnych zakażeń).

Minimalne wymagane parametry techniczne i wymagania funkcjonalne:

1. Dostawa i montaż systemu pras kasetowych -  dedykowane dla SM Spomlek oddział w Chojnicach

1.1. Układ prasowania z kasetami ze stali nierdzewnej dedykowany dla SM Spomlek oddział
w Chojnicach.

1.1.1. Prasa kasetowa:

ilość miejsc do prasowania – 100 szt. eurobloku 500x300x100;

System pomiaru pH sera

Wibracyjny system opróżniania kaset

1.1.2. Pompa serwatki/CIP(-)

1.1.3. Armatura łączeniowa

1.2. Sonda do pomiaru stopnia  koagulacji w kotłach - innowacyjny sposób badania skrzepu

2. Układ Sterowania

Innowacyjna Linia technologiczna do produkcji sera o podwyższonych walorach odżywczych musi spełniać minimalne parametry techniczne opisane w załączniku 2a do zapytania ofertowego.

 

Pozostałe wymagania:

Minimalny wymagany okres gwarancji na linię wynosi 24 miesiące.

Razem z fakturą końcową wykonawca zobowiąże się do przedstawienia gwarancji bankowej dobrego wykonania na 10% wartości ceny: ważna 8 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (oświadczenie załącznik numer 2 i 2a).

Serwis – dla awarii, usterki zatrzymującej pracę przedmiotowego urządzenia: Maksymalny wymagany czas reakcji i podjęcia działań przez personel serwisujący wynosi 32 h. Oferty z podanym dłuższym czasem zostaną odrzucone, jako nie spełniające warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym.

Serwis – dla awarii, usterki nie zatrzymującej pracy przedmiotowego urządzenia: Maksymalny wymagany czas reakcji i podjęcia działań przez personel serwisujący wynosi 48 h. Oferty z podanym dłuższym czasem zostaną odrzucone, jako nie spełniające warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym.

Dostawca zapewni 100 % zabezpieczenie w części zamienne przedmiotowego Autorskiego układu do wprowadzania gotowych produktów w dedykowane opakowania kartonowe, podczas całego cyklu życia maszyny (oświadczenie załącznik numer 2).

Termin realizacji zamówienia:

Dostawa, uruchomienie i odbiór przedmiotu zamówienia musi nastąpić nie później jak do 30.09.2022 r.

Warunki udziału w postępowaniu (kryteria dostępu):

Do postępowania zostaną dopuszczeni Dostawcy spełniający następujące warunki:

Oferta będzie podpisana (własnoręczny podpis) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty;

Wartość oferty (cenę) należy podać w walucie PLN lub EUR.

Cena powinna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie oferent z związku z ewentualną realizacją umowy zawartej w wyniku wyboru oferty, w szczególności także opłaty celne.

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach;

Zgodzą się poddać dobrowolnemu naliczeniu kar w razie niewykonania lub nieterminowego lub nienależytego wykonania zobowiązania;

Spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 PZP, tj. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia tj.:

wykonali należycie co najmniej 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego (dot. linii technologicznej do produkcji sera), o łącznej wartości sprzedaży co najmniej 1 000 000,00 zł  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. po 30.07.2016 roku, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.

Posiadają i przedstawią listę z informacją o zrealizowaniu co najmniej 1 zamówienia urządzeń (nie ma ograniczenia obszarowego) w zakresie zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. po 30.07.2016 roku, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z podaniem numeru telefonów oraz imienia i nazwiska osoby do kontaktu;

Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji tej listy.

Dostawca w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć:

ofertę zawierającą:

nazwę i adres i dane kontaktowe oferenta;

datę wystawienia oferty;

dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów;

termin ważności oferty

oświadczenia o następującej treści:

Dostawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie;

Dostawca oświadcza, że dostawa elementów będących przedmiotem oferty będzie miała miejsce na terenie Spółdzielczej Mleczarni ”SPOMLEK” Oddział w Chojnicach, ul. Igielska 9, 89-604 Chojnice, Polska.

Dostawca oświadcza, iż podda się dobrowolnemu naliczeniu kar w razie niewykonania lub nieterminowego lub nienależytego wykonania zobowiązania. Ewidencja księgowa kar umownych odbywać się będzie na podstawie noty obciążeniowej:

Spółdzielcza Mleczarnia ”SPOMLEK” będzie miała prawo obciążyć dostawce karą umowną w następujących okolicznościach i wysokościach:

W razie rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym – 10% wynagrodzenia umownego netto,

W razie rozwiązania Umowy przez którąkolwiek ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy – 10 % wynagrodzenia umownego netto,

W razie opóźnienia w realizacji Przedmiotu Umowy lub poszczególnych zagadnień zgodnie z Harmonogramem – 0,1% wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień opóźnienia.

Kary umowne płatne są na każde żądanie Spółdzielczej Mleczarni „SPOMLEK” zgodnie z treścią noty obciążeniowej wystawionej przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek;

Kary umowne mogą być potrącane przez Spółdzielczą Mleczarnię „SPOMLEK” z wzajemną wierzytelnością Dostawcy, bez względu na źródło tej wzajemnej wierzytelności, do wysokości naliczonej kary umownej.

Żądanie kary umownej nie pozbawia Spółdzielczą Mleczarnię „SPOMLEK” prawa do domagania się odszkodowania przewyższającego wartość naliczonej kary.

Dostawca może przedstawić tylko jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;

Opis sposobu przygotowania oferty:     

Dostawca, który chce wziąć udział w procedurze wyboru oferty, musi przedłożyć (brak jakiegokolwiek z poniższych dokumentów oznacza odrzucenie oferty):

Ofertę na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego potwierdzające spełnienie przez dostawcę w oferowanym przedmiocie zamówienia wszystkich minimalnych parametrów pożądanych przez zamawiającego.

Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 o przeprowadzeniu co najmniej 1 zamówienia w zakresie zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego (dot. linii technologicznej do produkcji sera), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. po 30.07.2016 roku.

Listę z informacją o zrealizowaniu co najmniej 1 zamówienia urządzeń (nie ma ograniczenia obszarowego), w zakresie zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem zapytania ofertowego, o łącznej wartości sprzedaży co najmniej 1000 000,00 zł,  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert tj. po 30.07.2016 roku, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem numeru telefonów oraz imienia i nazwiska osoby do kontaktu;

kopię polisy potwierdzającej posiadanie przez oferenta ubezpieczenie z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej OC na sumę co najmniej 1 000 000 zł.

Formularz, wzory oświadczenia muszą być wypełnione we wszystkich miejscach oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.

W wypadku, gdy na dokumentach wskazanych w pkt. IV a. podpisała się inna osoba, niż wynikająca z powszechnie dostępnych rejestrów, Dostawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów upoważniających ją do jego reprezentowania.

Oferty powinny być dostarczone do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt. VI. Oferty, niekompletne i które wpłynęły po terminie zostaną odrzucone.

Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający ma prawo żądać wyjaśnień od Wykonawców, których oferty będą zawierały rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. niższą o 30% średniej ceny pozostałych ofert, a w wypadku braku tych wyjaśnień, albo przedstawienia nienależytego uzasadnienia dla ceny z oferty – do odrzucenia oferty.”

Wartość oferty (cenę) należy podać w walucie PLN lub EUR.

Cena powinna obejmować wszystkie koszty jakie poniesie oferent z związku z ewentualną realizacją umowy zawartej w wyniku wyboru oferty, w szczególności także opłaty celne.

Sposoby składania ofert:

osobiście w siedzibie firmy: sekretariat: Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK” pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK”, ul. Kleeberga 12, 21-300 Radzyń Podlaski.

Koperta powinna być opatrzona napisem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dn. 18.06.2021 r” z dopiskiem: nie otwierać przed dniem 31.07.2021 r.”

pocztą elektroniczną na adres mailowy:  alicja.gaca@spomlek.pl  Oferta wysłana mailem powinna być podpisana przez Oferenta.

Wyjaśnienia treści oferty i poprawienie omyłek

W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym, a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany jej w treści.

Zamawiający poprawia w ofercie:

oczywiste omyłki pisarskie;

oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym dostawcę, którego oferta została poprawiona.

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 30.07.2021 r.

Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą przyjęte i będą oferentom zwracane bez otwierania. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymanie oferty przez Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert, tj. w dniu 02.08.2021 roku. Z czynności otwarcia ofert Zamawiający sporządzi Protokół otwarcia ofert. Podpisanie umowy nastąpi nie później jak do końca września 2021 roku.

Po otwarciu ofert Zamawiający dokona ich oceny. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.

Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru dostawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów poprzez stronę internetową www.spomlek.pl o wynikach postępowania albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru Dostawcy.

Termin ważności oferty: minimum 3 miesiące

Kryteria oceny ofert:

Maksymalna ilość punktów do zdobycia przez Oferenta to 100.

Sposób oceny kryteriów i nadawania punktacji:

Kryterium „Termin gwarancji w miesiącach ” – 30 %.

Ocena w ramach kryterium „Okres gwarancji” (OG) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
OG=(GO/GM)*30%*100
gdzie:
GO – okres gwarancji podany w badanej ofercie
GM – najdłuższy zaproponowany okres gwarancji
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Gwarancji podlegają wszystkie wady fabryczne – wadliwe podzespoły, źle zmontowane elementy, które wpływają na nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia lub są przyczyną awarii innych podzespołów lub szybszego zużywania się części.

Gwarancji nie podlegają natomiast usterki spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem urządzenia, uszkodzenia mechaniczne czy powstałe w wyniku działania czynników zewnętrznych.

Gwarancja nie obejmuje również części/ środków smarnych/ materiały pomocnicze zużywających się naturalnie, w ramach pracy zgodnie z DTR.
Oferty z podanym krótszym terminem gwarancji zostaną odrzucone, jako nie spełniające warunków.
Maksymalna, możliwa do uzyskania liczba punktów w ocenie kryterium wynosi 30 punktów.

Kryterium „Serwis – dla awarii, usterki nie zatrzymującej pracy przedmiotowego urządzenia w godzinach” – 10%.

Ocena na podstawie podanego w ofercie zakresu serwisu:

Przez kryterium „Serwis – dla awarii, usterki bez zatrzymania pracy przedmiotowego urządzenia” zamawiający rozumie określony przez Oferenta czas rozpoczęcia pracy personelu technicznego w celu usunięcia usterki/ awarii w urządzeniu; podany w ofercie, liczony w godzinach od momentu jej zgłoszenia. Ocena w ramach kryterium „Serwis” (DS) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
DS=(CM/CS)*10%*100
gdzie:
CM – najkrótszy zaproponowany czas [h] reakcji i podjęcia aktywności personelu technicznego serwisującego urządzenie w celu eliminacji awarii/ usterki, liczony od momentu jej zgłoszenia.
CS – podany w ofercie czas [h] reakcji i podjęcia aktywności personelu serwisującego urządzenie w celu eliminacji awarii/ usterki, liczony od momentu jej zgłoszenia.
Maksymalny wymagany czas reakcji i podjęcia działań przez personel serwisujący wynosi 48 h. Oferty z podanym dłuższym czasem zostaną odrzucone, jako nie spełniające warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym.
 

Maksymalna, możliwa do uzyskania liczba punktów w ocenie kryterium – 10 punktów.

Kryterium „Cena netto w PLN”* –– 50 %.  Zamawiający rozumie kryterium jako określoną przez Oferenta cenę netto wykazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Cena” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kc=Cn/Co*Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium.

gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto przedmiotu zamówienia
Co – cena netto przedmiotu zamówienia zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
 

Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium = 50 punktów

*w przypadku wyrażenia ceny w walucie innej niż PLN, należy dodać symbol waluty, zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP dostępnego w dniu otwarcia ofert.

Kryterium „Serwis – dla awarii, usterki zatrzymującej pracę przedmiotowego urządzenia w godzinach” - 10 %
Przez kryterium „Serwis – dla awarii, usterki zatrzymującej pracę przedmiotowego urządzenia” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta czas rozpoczęcia pracy personelu technicznego w celu usunięcia usterki/ awarii w urządzeniu; podany w ofercie, liczony w godzinach od momentu jej zgłoszenia. Ocena w ramach kryterium „Okres gwarancji” (DSZ) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
DSZ=(CM/CS)*10%*100
gdzie:
CM – najkrótszy zaproponowany czas [h] reakcji i podjęcia aktywności personelu serwisującego urządzenie w celu eliminacji awarii/ usterki w sytuacji zatrzymania maszyny, liczony od momentu jej zgłoszenia.
CS – podany w ofercie czas [h] reakcji i podjęcia aktywności personelu serwisującego urządzenie w celu eliminacji awarii/ usterki w sytuacji zatrzymania maszyny, liczony od momentu jej zgłoszenia.
Maksymalny wymagany czas reakcji i podjęcia działań przez personel serwisujący wynosi 32h. Oferty z podanym dłuższym czasem zostaną odrzucone, jako nie spełniające warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym.
Maksymalna, możliwa do uzyskania liczba punktów – 10.

Informacja na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Spółdzielczą Mleczarnią „SPOMLEK”. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Spółdzielczą Mleczarnią „SPOMLEK”, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Spółdzielczej Mleczarni „SPOMLEK” lub osobami wykonującymi w imieniu Spółdzielczą Mleczarnią „SPOMLEK” czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,

pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

pozostawaniu, przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

Informujemy iż osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielnie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli ubiegają się o udzielenie tego zamówienia lub zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

Warunki dokonania zmiany umowy:

W Umowie w toku jej realizacji mogą być wprowadzane zmiany dotyczące:

Zmian w podatku VAT – wynikających ze zmiany przepisów,

terminu realizacji zamówienia w przypadku:

Opóźnień w przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

Wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska  żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.)

Decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmian obowiązującego prawa, oczekiwanie na niespodziewane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.)

Opóźnienia o których mowa powyżej, muszą być udokumentowane stosowanymi protokołami podpisanymi przez obie strony.

W/W przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.

Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy do roszczeń Dostawcy do ich wykonania.

Wszystkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Alicja Gaca, telefon: 519 301 721; 
e-mail: alicja.gaca@spomlek.pl

Zastrzeżenia

Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK” zastrzega sobie prawo z rezygnacji z realizacji zlecenia w przypadku gdyby kwota najtańszej złożonej oferty przekraczała wartość założeń przyjętych w projekcie;

Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK” nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty;

Spółdzielcza Mleczarnia „SPOMLEK” zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmian całości lub części zapytania ofertowego.

Załączniki

Załącznik nr 1 - Formularz oferty;

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowo-osobowych;

Załącznik nr 2a - Oświadczenie Dostawcy potwierdzające spełnienie przez niego w oferowanym przedmiocie zamówienia wszystkich parametrów pożądanych przez Zamawiającego;